Obecny czas: 31 Sie 2014 00:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




 Strona 4 z 6 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 13 Kwi 2011 21:50 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011 18:03
Posty: 91
Miejscowość: Warszawa
Dziś na jednym z aż 2 serwerów razem z Arczim udało się polatać on-line.
Zestrzelenia potwierdzone 3 :D Jest moc !



_________________
Image
Eurocopter, helicopters you can count on
Mniam am am
Image
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 13 Kwi 2011 23:04 
Zarejestrowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011 18:03
Posty: 24
Potwierdzone potwierdzone, tylko szkoda że nie opowiedziałeś, jak stanąłeś na płycie lotniska ------------->"Arcziiii jak się odpala silnik" :twisted: :twisted: :twisted:


 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 14 Kwi 2011 09:16 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011 18:03
Posty: 91
Miejscowość: Warszawa
Oj tam oj tam :P Ale po 10 min już było ok :) A ty się kilka godzin męczyłeś :ugeek:

A po wgraniu "modów" mam takie coś na około samolociku
Image

A tu Arczi w zamkniętym hangarze :P
Image



_________________
Image
Eurocopter, helicopters you can count on
Mniam am am
Image
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 18 Maj 2011 18:35 
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011 18:03
Posty: 76
Widzę że CoDa spotkało najgorsze co mogło go spotkać - zobojętnienie. R.I.P. :twisted:



_________________
"Nie mogę patrzeć na bitego człowieka, nie mogę! Jeżeli bije ktoś inny." - Hermann Brunner
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 20 Cze 2011 23:40 
Zarejestrowany

Rejestracja: 20 Cze 2011 19:44
Posty: 4
Miejscowość: LUBUSKIE
Jak ma się sprawa co do wersji PL bo widzę że latacie, wszystko naprawione i da się grać tak samo jak na ENG ???


 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 08 Paź 2011 09:42 
Zarejestrowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011 18:15
Posty: 40
Ja latam od początku na wersji PL i nie mam z tą wersją problemów, bynajmniej ja nie napotkałem.


Ostatnio byłem zmuszony do zmiany karty graficznej, moja świetna karta 8800GT oddała miejsce GTX460TOP 1GB.
Jakie było moje wielkie zdziwienie gdy odpaliłem CoDa i mogłem latać nawet nad Londynem.
Po wyjściu gry i przeczytaniu setek postów jak bardzo jest spie....ten tytuł, zrezygnowałem z modernizacji komputera którą planowałem zrobić pod Cliffsa, bo po co jak wsio inne działało. Kompa używam tylko do latania, nie gram w nic innego. Wszyscy malkontenci mający nie wiele wspólnego z aktywnym lataniem skutecznie mnie do tego zabiegu zniechęcili. Teraz jestem ogromnie wk......y bo kasa się rozeszła. Jak życie pokazało sama wymiana karty graficznej pozwoliła mi na loty w codzie... , jakbym całość zmienił byłbym zachwycony wydajnością.
Loty wirtualne są jedyną moją rozrywką po pracy i innych obowiązkach codziennego życia, dlatego wypowiadam wojnę wszelkim malkontentom którzy nie latają aktywnie a będą obrzydzać ten tytuł innym.

Sim Cliffs of Dover jest zajebisty!!!!

Po wielu godzinach testów z kolegami z którymi cały czas latam od wielu lat w iła, testach online, stwierdzamy że jest to całkiem inna zabawa. Walka spit vs spit to już nie jest 10 minutowe kręcenie w kółko i czekanie kto popełni pierwszy błąd, po jednym okrążeniu każdy napotyka na wiele problemów, prędkość spada tak jak powinna a jak zapomnicie spojrzeć na prędkościomierz i będziecie zbyt nisko to nie wiele Wam już pomoże, gleba. Wykorzystanie energii w walce jest dalece odległe od tego jakie znamy w ił2 1946, jest lepsze bardziej realistyczne.
BF109 E4 czas wznoszenia na połap 7300 10 minut i ni bata wyżej, dziwne co? , a jak bardzo realistyczne?. Nurkowanie z wysokości 7300, wraz ze wzrostem prędkości coraz inne zachowanie samolotu, trzęsie potem trzeszczy, piszczy , a po przekroczeniu wartości krytycznej
nielot.
Stawianie serwera online.
Stworzyłem prostą mapkę co mnie zdziwiło najbardziej? Ustawiłem samoloty dostępne na lotnisku 5 spitów, nas trzech. Wchodzę na serwer jako pierwszy, siedząc już w kokpicie widzę obok 2 spity, kolegów nie ma jeszcze na serwerze. Weszli na serwer i posadziło ich właśnie w tych 2 spitach obok. Dziwne prawda a jakie praktyczne. Nie ma pojawiających się samolotów znikąd na pasie, myślę że to jest rewolucyjne w porównaniu z rozwiązaniem online jakie znamy. Możemy ustawić że baza posiada 20 spitów 10 bomberów, możemy ustawić że z tych 30 samolotów stojących na lotnisku (w hangarach na stojankach itd) część to ai. Atakujący niszczą jednym nalotem nam większość samolotów, efekt jest taki że nie mamy czym lecieć. Mają sens naloty na bazę wroga.

Podsumowanie:
Na średniej jakości sprzęcie z dobrą grafiką nim GTS450 można swobodnie latać na średnich ustawieniach. Zabawa niesamowita, poznajemy coś nowego. Generalnie CoD jest całkowicie inny od Ił2 1946. WARTO POLATAĆ.
Gra ma błędy i to sporo ale cofając się do roku 2003 jak raczkował iłek to pamiętamy że błędów było równie dużo. Twierdzenia malkontentów że w BF2 czy Crysis na ich sprzęcie wyciągają 3 razy więcej klatek jest bardzo wielką pomyłką i bzdurą totalnie nam nie przydatną. Pisząc nam, mam na myśli miłośników lotów wirtualnych, którzy od wielu lat zasiadają przed kompem żeby polatać a nie postrzelać czy potestować nową grę (jakąkolwiek). Tacy niech lepiej głosu nie zabierają, ich opinie są bezwartościowe i szkodzące ogółowi . Nie interesują mnie opinie ludzi którzy mierzą klatki i wychwytują tylko błędy. Gra ma ogromny potencjał i wcześniej czy później zamie miejsce starego dobrego iłka. Już teraz widać jak szybko przybywa serwerów i ludzi latających online.
Zapraszam do ponownego zweryfikowania swojej opinii o tej grze, często wyrobionej na bzdurnych wypowiedziach pseudo pilotów.
Ja na obecną chwilę dla Cliffs of Dover mówię wielkie TAK. Idę testować dalej wraz z innymi z EKG. Codziennie wieczorkiem.


 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 08 Paź 2011 14:08 
Nie wypowiadaj wojny bo cię zasypią w okopie.

Jesteś w tej dobrej sytuacji , że nie bawiłeś się przez tyle czasu w kolejne uaktualnienia, kolejne ręczne poprawianie, kolejne kombinacje żeby to działało i kolejne ustawienia sprzętu żeby dałoby się przy 15 klatkach choć zobaczyć cokolwiek lecącego i do tego jeszcze strzelić lub zrobić unik przed kolejnym zaciachem.

Nie jestem z tych malkontentów, ale ich rozumiem - bo wydałem kasę na coś czego nawet uruchomić nie mogłem, a to już lekka przesada - bo porównując do zakupionego samochodu - to bym nim nie mógł wyjechać nawet z salonu. Przywieźli by mi go wywrotką i miałbym sam sobie składać, a z czasem okazało by się że zapomnieli mi przywieźć paruset drobnostek, w tym wału korbowego :P

Jednak jak mi się wydaje jestem dość uparty i testuje kolejne patche, zmieniam co chwila ustawienia pamięci, karty graficznej, systemu - i patrzę czy przypadkiem sam nie popełniłem jakiegoś błędu w ustawieniach - człowiek to takie durne zwierze że najpierw sam siebie oskarża o błąd :P

Latanie - chętnie bym się przyłączył. Nawet już beta HL z COD'em zaciągnałem i testuje od czasu do czasu - do czego zapraszam.


  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 09 Paź 2011 13:19 
Zarejestrowany

Rejestracja: 04 Paź 2011 13:30
Posty: 5
Miejscowość: Piekary Śląskie
Widzisz sam Noe jak zostałeś na innym forum zasypany tematem jak mogłeś wystawić głowę z szeregu i pozytywnie odnieść się do IL 2 COD. Bo przecież to be be be. Sam byłem jednym z nielicznych co latali od pierwszej chwili w COD i nie przejmowałem się co inni piszą. Przychylam się do opinii mówiących o niedostatkach sima i cholera mnie bierze jak je widzę bo przecież jak wszyscy kupiłem "pełnowartościowego" sima . Widzisz wyszedłem z założenia podobnego do Ciebie. Latam dla przyjemności i cieszę się z tego co mam. Dla mnie sim ma możliwości grywalne na lepszych kompach i wierzę, że wydawca wreszcie poprawi COD bez ściemy i wstawiania następnych łatek które niewiele zmieniają a ja przestanę być betatesterem (nikt mi za to nie płaci). Tymczasem wróciłem do IL 2 1946 UP 3.0 ale tylko dlatego , że lata nas tu więcej.


 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 11 Paź 2011 19:38 
Zarejestrowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011 18:03
Posty: 67
Miejscowość: Radom
Moja wypowiedź z forum IŁKA

Miło Was posłuchać.
Ale i ja mam swoje "trzy grosze" w tym temacie. Pisałem wcześniej, że odkładam na półkę zniechęcony próbami na moim sprzęcie i Waszymi opiniami, że nic nie będzie.
Miałem wtedy GF 8800GT. COD-a kupiłem od razu i od razu testowałem i klop.Mało FPS , zaciachy stąd wynikające zmusiły mnie do rezygnacji. Każdy pisał , że sprzęt musi być mocny, a i tak nic z tego nie będzie.
Aż tu nagle w prezencie od ukochanych dostałem GF GTS450 notabene 128 bitową( słabo).
I co - wszystko wróciło do normy. Pamiętam jak na HL na serwerze " SPIT contra" ustawiali mapę z poruszającymi się obiektami ( już jej chyba nie ma) to ja miałem 2 FPS i nie latałem.I to nie banał. Dla ciekawości potwierdzę to zrzutem dla mapy opracowanej przez naszego kolegę pod IŁ-2 na której rok temu większość narzekała na FPS. Mapa DUXFORT - zwykła- bo nie miałem takiej z ruchomymi obiektami. Popatrzcie co daje moja nowa karta, bo stara miała zaciachy.
http://imageshack.us/photo/my-images/191/duxfort1.jpg/
a tu już zlotu:
http://imageshack.us/photo/my-images/832/duxfort2.jpg/

Czy to tak dużo w porównaniu do COD?.

Myślę,że twórcy oparli silnik gry COD na podobnym co IL tylko mamy teraz 3G i to jest super, oprócz tego masa nowych ciekawych spraw, które warto tu poruszać. Są i błędy np; jak ląduję w trawie to mi ta wysoka prześwituje do kabiny. Sądzę, że mocno wrośliśmy w ił-2, a dodatkowo oczekiwania były wysokie.
Za wielki błąd choć nie jestem tu fachowcem uważam połączenie STEAM, co może mieć wpływ na wydajność.
Twórcy powinni jasno określić jak na lekach , że gra nie jest pod XP , bo śmiga dopiero pod Windows 7 i tu już w maju po wymianie systemu na W7, jako tako, z FPS na poziomie 25-38 latałem.
Nie wiem , czy kolegom zależy tak jak pisze Noe na płynności , czy doszukujecie się czegoś więcej. Dla mnie COD jest grywalny ,a z powodu większej realistyki lotu - lepszy. Tu nie mam , bo sprawdzalismy online , że ktoś do mnie strzela mając karabiny , co widzę w kącie 30 stopni do mojego lotu od " ósmej np." i ma trafienie.
Tu mocno trzeba się napocić by złapać w celownik w porównaniu do iłka , którego nadal uwielbiam. Tu mam jeszcze większe realia fizyki lotu ( może te trzaski za bardzo przesadne bo to nie szybowiec.

A teraz do rzeczy:
Mój sprzęt:
Płyta ASUS P5E
RAM - 4 Gb (800) Geill
Grafika - obecnie GF GTS 450 Etreme GIGABITE - zegary ;930 , 1800,4000
Procek - Intel duo 8400 6 Mb cache
Monitor BenQ 23 cale G2320HDB
I co z tego mam ;

Moje ustawienia w COD;

http://imageshack.us/photo/my-images/64 ... eniau.jpg/
A z tego mam ( użyłem mapy z walką z max. ilością maszyn ofline ) to;

W locie nad Londynem
http://imageshack.us/photo/my-images/26 ... dynem.jpg/

I w typowej walce gdziekolwiek jestem tu nad lądem klatki oscylują ok. 50;

http://imageshack.us/photo/my-images/820/walkaqu.jpg/

I jak to ma się dla mnie laika w płynności latania do iłka gdzie na trudnych mapach mogę mieć to samo( pokazuję wyżej) dla tej samej karty.
Otóż lata się bez zatrzymań obrazu z kolegami na obcych serwerach i wszystko śmiga , a COD nie szwankuje i nie wyrzuca do ekranu.
Na koniec dodam , że istonym parametrem jest tu ustawienie grafy. Ja mam wyłączoną synchronizację pionową , bo bym miał tyko klatek tyle co monitor i wyłączoną anizotropię bo COD dostaje wyraźnego kopa.
Ja zauważyliście większość parametrów jest max, a najważniejsze dostosowałem je do tej karty. I nie potrzebuję tu kompa za 10 tys. zł.
Dodam , że przy ustawieniu rozdzielczości 1280 x 780 wszystko w FPS idzie mi 2 x do góry , obraz jest tak samo wyświetlany wielkościowy, lecz to nie ta rozdzielczość.
Jeszcze większe parametry Wyciska NOE , podam , że otrzymuje podobne ( ciut większe) wyniki tylko z włączonymi cieniami bo ma GF 460 TOP.
U mnie włączone cienie dają spadek o 40% - ale akurat mi na tym nie zależy na dziś.
Reasumując w COD lata się bardzo dobrze, co mogą potwierdzić koledzy z którymi go odkrywamy nie bawiąc się w jakieś jego wnętrza i "silnik" bo i tak sądzę , że żaden z piszących tego nie zgryzł. Dla nas jest w lataniu płynny jak IŁ2.


 Profil  
 
 Temat postu: Re: Ogólna dyskusja o Cliffs of Dover
PostWysłany: 11 Paź 2011 19:40 
Zarejestrowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Mar 2011 18:03
Posty: 67
Miejscowość: Radom
I końcowa jako odpowiedź na pytanie kolegi;

JG300_Shoki
Mamy na dziś serwer online z Mapą Noe-go rejonu Caen i od tygodnia testujemy. Co dzień odkrywamy nowe możliwości. Nawet to , że można podlecieć i staranować stery od tyłu wroga lekko uszkadzając własny silnik, lub ostrzeliwać dokładnie cele naziemne bez wbijania się w glebę co w iłku najlepszym się zdarza. Jest tu inna ocena odległości - realistyczna- celowanie intuicyjne dokładne jak przymierzysz, a i fizyka lotu bardziej realistyczna. Te manuale w walce nie przeszkadzają, ale kiedy silnik wysiądzie to cała hydraulika siada i np. podwozie zostaje do ręczne go wypuszczenia, a czasu mało.
Nie ma podpowiedzi kursu prędkości, wysokości w lewym rogu , to wszystko ustawiasz z deklinacją kursu i tylko z zegarów odczytujesz.

Ale do rzeczy.

Jeśli chodzi o serwery jak piszesz, to aby zaistniały musi znaleźć się chętny do stworzenia map. Przecież serwery HL to nie jest autorstwo UBI-softu.
Oni zapowiedzieli,że jest to w COD tylko Bitwa o Anglię więc mamy jedną mapę - logiczne. I to mnie satysfakcjonuje bo potencjał jest ogromny.
Nudy się skończą, jak koledzy dobrze znający historię zbudują mapy walk np. dniowych odtwarzając dany dzień.
Walki trwały długo , więc zobacz ile może być map serwerowych. Kilka miesięcy pojedynków włącznie z bombardowaniami obustronnymi.
Poza tym tu wszystko wprawisz w ruch. A front jest jeden - Bitwa o Wielką Brytanię.
Sądzę, że jak większość nas do tego przystąpi to szybciej powstanie realistyczny BÓJ na HL.
Kolego nie tylko Tobie , ale i mnie na dziś brakuje tu map do walk, aby założyć serwery na HL.


 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
 Strona 4 z 6 [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum